Polska Rada Centrów Handlowych, największa w Polsce organizacja skupiająca firmy
związane z branżą centrów oraz ulic handlowych, rozpoczęła stałą współpracę z ITBC
Communication. Agencja wesprze komunikacyjnie PRCH w realizacji działań m.in.
z okazji jej 15-lecia.
ITBC Communication odpowiada za planowanie i realizację strategii public relations, bieżące
doradztwo komunikacyjne, relacje z mediami oraz obsługę biura prasowego Polskiej Rady
Centrów Handlowych.
Rok 2018 jest wyjątkowy dla PRCH, gdyż organizacja obchodzi 15-lecie istnienia. Chcąc
wzmocnić swój wizerunek jako stowarzyszenia działającego na rzecz wspierania rozwoju
branży handlowej oraz podkreślić jego dokonania, Polska Rada Centrów Handlowych
zdecydowała się na stałą współpracę z agencją PR posiadającą szerokie kompetencje
w obszarze real estate.
Za obsługę PRCH po stronie ITBC Communication odpowiada zespół Real Estate
& Lifestyle.
Nasza agencja posiada wieloletnie doświadczenie w obsłudze podmiotów z sektora real
estate, czego efektem jest bardzo dobra znajomość dynamicznie zmieniającego się rynku
oraz trendów, które na nowo definiują rolę centrów handlowych, a także całej branży – mówi
Dominika Malik, Head of Real Estate & Lifestyle w ITBC Communication.
Klienta pozyskano w drodze zapytania ofertowego. Umowa obowiązuje od stycznia br.
i została zawarta na czas nieokreślony.
Polska Rada Centrów Handlowych (PRCH) jest stowarzyszeniem not-for-profit,
zrzeszającym ponad 240 firm działających w branży nieruchomości handlowych. Polska
Rada Centrów Handlowych jest narodowym partnerem International Council of Shopping
Centers (ICSC) i działa na terenie Polski od 2003 roku. Misją PRCH jest wspieranie rozwoju
firm i profesjonalistów działających na rynku nieruchomości handlowych w Polsce, a także
promocja pozytywnego wizerunku branży centrów handlowych.
O ITBC COMMUNICATION
ITBC Communication jest agencją komunikacji marketingowej, działającą na rynku od 1999 roku.
Firma posiada bogate doświadczenie w zakresie public relations, komunikacji korporacyjnej, relacji
inwestorskich, organizacji eventów oraz działań digital. Agencja skupia się na gruntownym poznaniu
swoich klientów i ich środowiska biznesowego, dzięki czemu jest ceniona za rzetelność oraz
merytoryczne przygotowanie konsultantów. Obecnie zatrudnia ponad 20 specjalistów oraz realizuje
kampanie komunikacyjne dla kilkudziesięciu firm z różnych branż. Więcej informacji: http://www.itbc.pl