Dbamy o wizerunek i reputację firm. Budujemy i umacniamy relacje z ich otoczeniem. Wspieramy rozwój biznesu i tworzymy jego wartość dodaną.
Podstawą pracy z nami jest partnerstwo i pełne zaangażowanie. Dzięki temu zyskujemy zaufanie klientów, którzy wielokrotnie powierzają nam swój wizerunek na długie lata.
Stale poszerzamy też nasze know-how, wymieniamy się wiedzą i doświadczeniem z liderami komunikacji z całego świata dzięki współpracy z międzynarodowymi sieciami agencji.
Oprócz tego, aktywnie śledzimy najnowsze trendy w dziedzinie komunikacji i marketingu, co pozwala nam oferować naszym klientom skuteczne rozwiązania. Jesteśmy przekonani, że tylko dzięki ciągłemu rozwojowi i dostosowywaniu się do zmieniających się warunków rynkowych, możemy wspierać firmy w osiąganiu ich celów biznesowych i budowaniu trwałej przewagi konkurencyjnej.
Zrealizowaliśmy setki skutecznych kampanii dla ponad 200 klientów z różnych branż. Wielu z nich postawiło na długoterminową współpracę z nami.
Każdy dzień przynosi nowe wyzwania i możliwości, które aktywnie wykorzystujemy – analizujemy, doradzamy i inicjujemy działania, które mogą wzmocnić wizerunek naszych klientów.
Starannie analizujemy potrzeby, potencjał i cele klientów. Na tej podstawie opracowujemy indywidualną strategię komunikacji, dobierając najbardziej efektywne narzędzia marketingowe.
Wierzymy, że u podstaw każdej skutecznej współpracy leżą partnerskie relacje oparte na zaufaniu. Dlatego jest ono dla nas kwestią nadrzędną.
Działy Komunikacyjne
Lat na rynku
Konsultantów
Zadowolonych klientów
O sile naszego zespołu świadczą nasze kompetencje i doświadczenie. W gronie konsultantów ITBC są praktycy, którzy na swoim koncie posiadają różnorodne projekty z zakresu public relations, relacji inwestorskich, digital marketingu oraz organizacji eventów. To osoby z doświadczeniem agencyjnym, dziennikarskim, ale również specjaliści z polskich i międzynarodowych firm.
Z branżą public relations związana od blisko 30 lat. Jest ekspertem w zakresie doradztwa
strategicznego, komunikacji marketingowej oraz działań media relations. W trakcie swojej kariery
zajmowała się PR korporacyjnym, PR produktowym oraz wsparciem marketingowym dla
kilkudziesięciu firm, zarówno międzynarodowych, jak i polskich. Posiada również doświadczenie
zawodowe w obszarze komunikacji kryzysowej, konsultacji społecznych oraz szeroko rozumianych
działań promocyjnych i brandingowych w Internecie.
Jest absolwentką wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych na Uniwersytecie Warszawskim oraz
Centrum Europejskiego UW o specjalizacji Integracja Europejska. Ukończyła również Akademię
Menedżerską w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Założyciel i wieloletni prezes agencji ITBC Communication. Z rynkiem usług komunikacyjnych
związany od prawie 30 lat. Specjalizuje się w działaniach z obszaru komunikacji korporacyjnej,
doradztwa strategicznego oraz zarządzania komunikacją w sytuacjach kryzysowych.
Obok pracy w ITBC, pełnił także funkcję doradcy zarządu w Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji
Zagranicznych (obecnie PAIH) oraz uczestniczył w projektach promocji Polski na świecie, a przed
powstaniem ITBC był dyrektorem ds. komunikacji w brytyjskiej grupie firm z branży IT.
Jest absolwentem ekonomii (PWSBiA), studiów MBA na European University, a także studiów
podyplomowych z zakresu fuzji i przejęć na SGH.
Zobacz nasze najnowsze wpisy na LinkedIn, gdzie dzielimy się wiedzą, doświadczeniem i aktualnościami z zakresu komunikacji marketingowej, PR oraz trendów w branży.
LinkedlnPoznaj nasze najnowsze artykuły, w których dzielimy się wiedzą i doświadczeniem
na temat komunikacji marketingowej, PR oraz trendów w branży.
Jeden z największych w Polsce dealerów złota inwestycyjnego i innych metali szlachetnych powierzył agencji ITBC Communication nowe działania, wspierające budowanie rozpoznawalności marki na polskim rynku...
Czytaj więcejAgencja ITBC Communication rozpoczęła współpracę z Beauty Hall w Elektrowni Powiśle. Do zadań ITBC należy prowadzenie kanałów social media mark...
Czytaj więcejPolska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości rozstrzygnęła przetarg na koordynację uczestnictwa w wydarzeniach gospodarczych na terenie Polski. Do współpracy wybrano agencję ITBC Communication...
Czytaj więcej