Jeden z największych w Polsce dealerów złota inwestycyjnego i innych metali
szlachetnych powierzył agencji ITBC Communication nowe działania, wspierające
budowanie rozpoznawalności marki na polskim rynku. ITBC oprócz realizacji działań z
zakresu PR korporacyjnego, produktowego oraz doradztwa w zakresie relacji
inwestorskich, zajęła się również opracowaniem i wdrożeniem nowej strategii
komunikacyjnej i promocyjnej.
Mennica Skarbowa to spółka notowana na rynku New Connect. Głównym obszarem jej
działalności jest sprzedaż złota inwestycyjnego, w formie sztabek i monet bulionowych oraz
innych metali szlachetnych.
W ramach rozszerzonej współpracy agencja odpowiada za opracowanie i wdrożenie nowej
strategii komunikacyjnej oraz promocyjnej, która uwzględnia nawiązanie współpracy z
ambasadorem marki – Szymonem Marciniakiem, kampanię reklamową oraz przygotowanie
nowej strony internetowej, poprzez którą spółka prowadzi sprzedaż swoich produktów online.
Do zadań agencji nadal należeć będą: doradztwo wizerunkowe, bieżące działania
komunikacyjne, w tym relacje z mediami, obsługa biura prasowego oraz projektów
komercyjnych. Dedykowany zespół ITBC Communication wspierać będzie również Mennicę
w prowadzeniu komunikacji skierowanej do inwestorów.
O ITBC COMMUNICATION
ITBC Communication jest agencją komunikacji marketingowej, działającą na rynku od 1999 roku.
Firma posiada bogate doświadczenie w zakresie public relations, komunikacji korporacyjnej, relacji
inwestorskich, organizacji eventów oraz działań digital. Agencja skupia się na gruntownym poznaniu
swoich klientów i ich środowiska biznesowego, dzięki czemu jest ceniona za rzetelność oraz
merytoryczne przygotowanie konsultantów. Obecnie zatrudnia ponad 20 specjalistów oraz realizuje
kampanie komunikacyjne dla kilkudziesięciu firm z różnych branż. Więcej informacji: http://www.itbc.pl