Klinika La Perla powierzyła ITBC Communication obsługę kanałów social media,
zarządzanie kampaniami digital oraz doradztwo w zakresie komunikacji online.
Marka wybrała agencję w wyniku przetargu.
La Perla to sieć klinik medycyny estetycznej w całej Polsce. Od 20 lat kojarzona jest
z najwyższą jakością w branży beauty, wykorzystywaniem nowoczesnych technologii oraz
kompleksową opieką i szerokim wachlarzem usług – od medycyny estetycznej, poprzez
zabiegi hi-tech, kosmetologię i zabiegi SPA aż po chirurgię plastyczną.
Komunikacja online oraz kanały social media są coraz częściej głównym i najważniejszym
miejscem kontaktu z klientami. Dlatego cieszy nas fakt, że będziemy wspierać markę La
Perla w realizacji jej strategii w sieci. Niezmiennie my również na pierwszym miejscu
stawiamy jakość, dlatego jesteśmy pewni sukcesów podczas współpracy – mówi Beata
Lewandowska, Dyrektor Zarządzająca ITBC Communication.
Umowa została podpisana na czas nieokreślony.
O ITBC COMMUNICATION
ITBC Communication jest agencją komunikacji marketingowej, działającą na rynku od 1999 roku.
Firma posiada bogate doświadczenie w zakresie public relations, komunikacji korporacyjnej, relacji
inwestorskich, organizacji eventów oraz działań digital. Agencja skupia się na gruntownym poznaniu
swoich klientów i ich środowiska biznesowego, dzięki czemu jest ceniona za rzetelność oraz
merytoryczne przygotowanie konsultantów. Obecnie zatrudnia ponad 20 specjalistów oraz realizuje
kampanie komunikacyjne dla kilkudziesięciu firm z różnych branż. Więcej informacji: http://www.itbc.pl