Doskonale wiemy, że organizacja profesjonalnego eventu wiąże się z masą
obowiązków i zadań. Przedstawiamy poradnik „Miejsce ma znaczenie” przygotowany
przez ITBC Events oraz Digital Knowledge Village. Ebook zawiera m.in.: check listę,
wskazówki i porady, z którymi unikniesz wpadek, a Twój event nabierze wyjątkowej
oprawy.
Niezapomniany event to nie tylko ludzie, ale również miejsce. Przedstawiamy 10
cech, które pozwolą zidentyfikować obiekt eventowy XXI wieku. Oto one.
- Obiekt eventowy na miarę XXI wieku to obiekt nowoczesny pod względem
technologicznym. To m.in. dostępność szybkich łączy oraz multimediów, obsługa
multimedialna na wysokim poziomie. - Stawiajmy na obiekty, które nie ograniczają się jedynie do sprzedaży powierzchni.
Elastyczność i kreatywność po stronie dedykowanego opiekuna klienta znacznie
poprawi jakość Twojej pracy jako event managera przy projekcie. - Pożądane są obiekty, których kreatywna swoboda, plastyka, otwarte przestrzenie
pozwolą na realizacje nietuzinkowych pomysłów. Dostosujmy obiekt do wymogów
koncepcji kreatywnej, nie na odwrót. - Wybierajmy obiekty, które kładą nacisk na jakość i oryginalność serwowanego
jedzenia. Ma być zdrowo i świeżo. Ważne jest, aby pamiętać również o dietach
specjalnych, takich jak bezglutenowa czy dla alergików. - Wybieraj obiekty, które są dostępne 24/7/365. Wszystkie kluczowe informacje o
obiekcie i usługach powinny być stale dostępne dla event plannerów. - Dogodny dojazd i parking. Nie ma nic gorszego niż uczestnik wydarzenia, który
zostaje wyprowadzony z równowagi już w momencie przybycia na event. Irytacja
może wpłynąć na ogólną ocenę spotkania, nawet jeśli na dalszym etapie wydarzenia
wszystko odbędzie się bez zarzutu. W zależności od charakteru eventu
zapotrzebowanie na parking może być różne. Zadbajmy o odpowiednią liczbę miejsc
parkingowych oraz dogodne warunki dojazdu przy wyborze lokalizacji. - Zwróćmy uwagę na wystrój danego obiektu, im bardziej będzie neutralny,
nienarzucający się, tym łatwiej będzie osadzić przestrzeń w koncepcji kreatywnej. - Ważne są relacje z opiekunem obiektu konferencyjnego. Czy rozumie on nasze
potrzeby, czy je wyprzedza, czy stara się pomóc, czy czujesz, że się rozumiecie i czy zawsze będziesz mógł liczyć na jego pomoc – to zawsze pomaga i daje poczucie komfortu. - Przy merytorycznych spotkaniach pozbawionych wyjątkowej oprawy, wybór
niestandardowego miejsca to klucz do sukcesu. Poza oczywistymi salami
konferencyjnymi w centrach konferencyjnych czy hotelach, weźmy pod uwagę
również niekonwencjonalne powierzchnie. Konferencja w starej fabryce lub w
nowoczesnym centrum technologicznym na pewno zostanie zapamiętana jako
wyjątkowa. Nie bójmy się niestandardowych rozwiązań. - Swoboda w wyborze dostawców. W miarę możliwości wybierajmy lokalizacje,
które nie narzucają nam dostawców w zakresie cateringu, techniki czy innych
rozwiązań. Praca ze sprawdzonymi i zaufanymi ekipami to jedna z wielu cegiełek
budujących sukces wydarzenia.
O ITBC COMMUNICATION
ITBC Communication jest agencją komunikacji marketingowej, działającą na rynku od 1999 roku.
Firma posiada bogate doświadczenie w zakresie public relations, komunikacji korporacyjnej, relacji
inwestorskich, organizacji eventów oraz działań digital. Agencja skupia się na gruntownym poznaniu
swoich klientów i ich środowiska biznesowego, dzięki czemu jest ceniona za rzetelność oraz
merytoryczne przygotowanie konsultantów. Obecnie zatrudnia ponad 20 specjalistów oraz realizuje
kampanie komunikacyjne dla kilkudziesięciu firm z różnych branż. Więcej informacji: http://www.itbc.pl