Powrót

Jak wybrać miejsce i zorganizować niezapomniany event?

1 stycznia 1970

Doskonale wiemy, że organizacja profesjonalnego eventu wiąże się z masą
obowiązków i zadań. Przedstawiamy poradnik „Miejsce ma znaczenie” przygotowany
przez ITBC Events oraz Digital Knowledge Village. Ebook zawiera m.in.: check listę,
wskazówki i porady, z którymi unikniesz wpadek, a Twój event nabierze wyjątkowej
oprawy.

Niezapomniany event to nie tylko ludzie, ale również miejsce. Przedstawiamy 10
cech, które pozwolą zidentyfikować obiekt eventowy XXI wieku. Oto one.

  1. Obiekt eventowy na miarę XXI wieku to obiekt nowoczesny pod względem
    technologicznym. To m.in. dostępność szybkich łączy oraz multimediów, obsługa
    multimedialna na wysokim poziomie.
  2. Stawiajmy na obiekty, które nie ograniczają się jedynie do sprzedaży powierzchni.
    Elastyczność i kreatywność po stronie dedykowanego opiekuna klienta znacznie
    poprawi jakość Twojej pracy jako event managera przy projekcie.
  3. Pożądane są obiekty, których kreatywna swoboda, plastyka, otwarte przestrzenie
    pozwolą na realizacje nietuzinkowych pomysłów. Dostosujmy obiekt do wymogów
    koncepcji kreatywnej, nie na odwrót.
  4. Wybierajmy obiekty, które kładą nacisk na jakość i oryginalność serwowanego
    jedzenia. Ma być zdrowo i świeżo. Ważne jest, aby pamiętać również o dietach
    specjalnych, takich jak bezglutenowa czy dla alergików.
  5. Wybieraj obiekty, które są dostępne 24/7/365. Wszystkie kluczowe informacje o
    obiekcie i usługach powinny być stale dostępne dla event plannerów.
  6. Dogodny dojazd i parking. Nie ma nic gorszego niż uczestnik wydarzenia, który
    zostaje wyprowadzony z równowagi już w momencie przybycia na event. Irytacja
    może wpłynąć na ogólną ocenę spotkania, nawet jeśli na dalszym etapie wydarzenia
    wszystko odbędzie się bez zarzutu. W zależności od charakteru eventu
    zapotrzebowanie na parking może być różne. Zadbajmy o odpowiednią liczbę miejsc
    parkingowych oraz dogodne warunki dojazdu przy wyborze lokalizacji.
  7. Zwróćmy uwagę na wystrój danego obiektu, im bardziej będzie neutralny,
    nienarzucający się, tym łatwiej będzie osadzić przestrzeń w koncepcji kreatywnej.
  8. Ważne są relacje z opiekunem obiektu konferencyjnego. Czy rozumie on nasze
    potrzeby, czy je wyprzedza, czy stara się pomóc, czy czujesz, że się rozumiecie i czy zawsze będziesz mógł liczyć na jego pomoc – to zawsze pomaga i daje poczucie komfortu.
  9. Przy merytorycznych spotkaniach pozbawionych wyjątkowej oprawy, wybór
    niestandardowego miejsca to klucz do sukcesu. Poza oczywistymi salami
    konferencyjnymi w centrach konferencyjnych czy hotelach, weźmy pod uwagę
    również niekonwencjonalne powierzchnie. Konferencja w starej fabryce lub w
    nowoczesnym centrum technologicznym na pewno zostanie zapamiętana jako
    wyjątkowa. Nie bójmy się niestandardowych rozwiązań.
  10. Swoboda w wyborze dostawców. W miarę możliwości wybierajmy lokalizacje,
    które nie narzucają nam dostawców w zakresie cateringu, techniki czy innych
    rozwiązań. Praca ze sprawdzonymi i zaufanymi ekipami to jedna z wielu cegiełek
    budujących sukces wydarzenia.

O ITBC COMMUNICATION
ITBC Communication jest agencją komunikacji marketingowej, działającą na rynku od 1999 roku.
Firma posiada bogate doświadczenie w zakresie public relations, komunikacji korporacyjnej, relacji
inwestorskich, organizacji eventów oraz działań digital. Agencja skupia się na gruntownym poznaniu
swoich klientów i ich środowiska biznesowego, dzięki czemu jest ceniona za rzetelność oraz
merytoryczne przygotowanie konsultantów. Obecnie zatrudnia ponad 20 specjalistów oraz realizuje
kampanie komunikacyjne dla kilkudziesięciu firm z różnych branż. Więcej informacji: http://www.itbc.pl