Oferujemy kompleksowe usługi z zakresu komunikacji marketingowej, które pomogą Twojej firmie wyróżnić się na rynku.
Komunikacja z mediami to kluczowe narzędzie budowania wizerunku firmy. Prowadzimy biuro prasowe, budujemy relacje z mediami i dbamy o bieżący, proaktywny kontakt z dziennikarzami. Aranżujemy wypowiedzi w mediach oraz nadajemy im pożądany kontekst. Organizujemy wydarzenia specjalne związane z komunikacją zmian w firmie, jak np. konferencje, śniadania prasowe, wystąpienia publiczne. Zarządzamy obecnością firmy w przestrzeni medialnej oraz dbamy o spójny, wiarygodny przekaz.
Każda firma funkcjonuje w określonym otoczeniu biznesowym i społecznym, w oparciu o różnorodne relacje i zależności. Zarządzamy wizerunkiem organizacji w taki sposób, by interakcje z nią budziły dobre skojarzenia. W tym celu badamy opinie o firmie wśród wszystkich grup interesariuszy, opracowujemy i realizujemy strategie komunikacji, zarządzamy relacjami z mediami oraz doradzamy naszym klientom w bieżących działaniach wizerunkowych. Poprzez systematyczne kreowanie wiarygodnych, wyrazistych przekazów oraz pozycjonowanie ekspertów firmy w mediach, budujemy świadomość i zaufanie do niej, chronimy i umacniamy jej wizerunek, podnosimy jej wartość w oczach wszystkich grup interesariuszy, wzmacniając jej przewagę konkurencyjną na rynku.
Minimalizowanie ryzyka wystąpienia sytuacji kryzysowych jest w znaczącej mierze oparte na ich przewidywaniu. Dlatego na bieżąco monitorujemy publikacje w mediach oraz na kanałach społecznościowych. Tworzymy plany komunikacyjne, wskazując "krok po kroku", jakie działania należy podjąć, by zapobiec eskalacji kryzysu. Opracowujemy zasady komunikacji z mediami i grupami interesariuszy. Przygotowujemy scenariusze kryzysowe, plany szybkiego reagowania ze wskazaniem zakresu odpowiedzialności i zadań w odniesieniu do specyfiki i struktury danej firmy. W przypadku zaistnienia sytuacji kryzysowej zarządzamy komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną w celu ograniczenia jej skutków. Wspieramy klientów w odbudowaniu zaufania do firmy/marki.
Jedną ze składowych sukcesu przedsiębiorstwa jest odpowiednie zarządzanie reputacją firmy wśród obecnych i potencjalnych pracowników. Aktywna i otwarta komunikacja wewnętrzna znajduje swoje odzwierciedlenie w ich zaangażowaniu w pracę, codziennej motywacji oraz lojalności. Pomagamy organizacjom wdrażać wewnętrzne standardy komunikacyjne, by usprawniać przepływ informacji - kreujemy angażujące treści na portale pracownicze, organizujemy spotkania integracyjne czy wolontariat pracowniczy. Pomagamy naszym klientom budować zaufanie i wzmacniać morale zespołu tak, by każdy z pracowników był ambasadorem firmy w otoczeniu zewnętrznym. Wspieramy także biznes w budowaniu wizerunku najlepszego pracodawcy (employer branding).
Celem relacji inwestorskich jest budowanie wiarygodności i umacnianie zaufania do spółki w oczach inwestorów i analityków. Aby to osiągnąć doradzamy i realizujemy kampanie informacyjne wspierające oferty publiczne oraz emisje obligacji korporacyjnych. Prowadzimy regularną i bezpośrednią komunikację z uczestnikami rynku kapitałowego oraz dziennikarzami finansowymi. Na bieżąco monitorujemy i aktualizujemy informacje rynkowe o spółce.
Siłą firmy są jej eksperci, a naszym celem zapewnienie ich widoczności w kluczowych mediach, na kanałach społecznościowych oraz ważnych wydarzeniach. Pomagamy naszym klientom stać się liderami opinii, którzy cieszą się zaufaniem szerokiego grona odbiorców. To do nich media zadzwonią w pierwszej kolejności poszukując rozmówcy. W tym celu wspólnie z klientem wybieramy ekspertów, opracowujemy mapę tematów do komunikacji, określamy kluczowe przekazy, istotne dla firmy. Konsekwentnie i systematycznie inicjujemy i wspieramy eksperta w przygotowaniu wypowiedzi, komentarzy eksperckich i wywiadów w mediach. Dbamy również o jego profesjonalny wizerunek na kanałach społecznościowych. Służymy wsparciem także w przygotowaniu do wystąpień publicznych.
Skuteczne zarządzanie relacjami firmy z otoczeniem biznesowym, społecznym, politycznym oraz medialnym jest nieodzownym elementem jej działalności biznesowej. Stanowi także znaczące wsparcie w osiąganiu strategicznych celów organizacji, wzmacnia pożądany wizerunek i przewagę konkurencyjną firmy. Wspieramy klientów w mapowaniu interesariuszy oraz tworzeniu strategii dotarcia i angażowania kluczowych grup wpływu. Zarządzamy komunikacją programów public affairs naszych klientów, budując długofalowe relacje z otoczeniem organizacji.
PR produktu to działania komunikacyjne promujące nowe produkty i usługi lub wzmacniające zainteresowanie towarami, które już istnieją na rynku. Dobieramy narzędzia komunikacji marketingowej adekwatnie do charakteru produktu i konkretnych grup jego odbiorców. Tworzymy unikalne koncepcje komunikacji, akcentując jego zalety, podkreślając przewagi i mocne strony marki, która za nim stoi. W tym celu współpracujemy z mediami i influencerami, realizujemy wysyłki kreatywne, product placement, advertoriale czy też akcje ambientowe. Celem jest wzbudzenie zainteresowania i zachęcenie do podjęcia decyzji zakupowych, a długoterminowo zbudowanie zaufania i lojalności do brandu.
Wspieramy inicjatywy społeczne firm i organizacji pozarządowych. W ramach nagłaśniania kampanii przygotowujemy koncepcję kreatywną oraz strategię komunikacji, pozyskujemy partnerów merytorycznych i patronaty medialne, zarządzamy relacjami z mediami, influencerami i ekspertami, organizujemy konferencje, webinary i warsztaty, koordynujemy realizację badań społecznych i nagłaśniamy ich wyniki.
ESG jest dziś realną potrzebą wszystkich grup interesu. Odpowiedzialne i świadome podejście do kwestii środowiskowych, społecznych oraz ładu korporacyjnego ma wpływ na decyzje inwestorów, kontrahentów, pracowników oraz konsumentów, dla których polityka zrównoważonego rozwoju danej organizacji przekłada się na ich decyzje zakupowe czy też zainteresowanie udziałem w rekrutacji. Pomagamy firmom w komunikacji ich strategii i celów zrównoważonego rozwoju. Doradzamy jak unikać greenwashingu. Wspieramy w poszukiwaniu pomysłów na ciekawe i wartościowe budowanie oraz umacnianie relacji ze społecznościami lokalnymi czy konsumentami.
Poprzez content marketing, czyli tworzenie wartościowych, merytorycznych treści (m.in. na blogi, vlogi, do raportów, badań, analiz, e-booków, prezentacji czy artykułów sponsorowanych) wzmacniamy wiarygodność biznesu na rynku oraz jego pożądany wizerunek. Odpowiednio zbudowana narracja wspiera organizacje w pozyskiwaniu potencjalnych klientów, kontrahentów czy pracowników.
Public relations jest ważnym elementem strategii komunikacyjnej, który pozwala firmom skutecznie dotrzeć do swoich odbiorców, zbudować ich zaufanie i pozytywne emocje wobec marki, a także zapobiegać negatywnym skutkom sytuacji kryzysowych. Nie można zapominać, że skutecznie prowadzony PR wspiera także sprzedaż.
Nasza agencja wyróżnia się indywidualnym podejściem do każdego projektu. Skupiamy się na pełnym zrozumieniu potrzeb naszych klientów.
Zrealizowaliśmy setki skutecznych kampanii dla ponad 200 klientów z różnych branż. Wielu z nich postawiło na długoterminową współpracę z nami.
Każdy dzień przynosi nowe wyzwania i możliwości, które aktywnie wykorzystujemy – analizujemy, doradzamy i inicjujemy działania, które mogą wzmocnić wizerunek naszych klientów.
Starannie analizujemy potrzeby, potencjał i cele klientów. Na tej podstawie opracowujemy indywidualną strategię komunikacji, dobierając najbardziej efektywne narzędzia marketingowe.
Wierzymy, że u podstaw każdej skutecznej współpracy leżą partnerskie relacje oparte na zaufaniu. Dlatego jest ono dla nas kwestią nadrzędną.
Posiadamy bogate doświadczenie w realizacji skutecznych kampanii dla klientów z różnych branż.