Rok 2017 to czas nowych wyzwań w ITBC
Communication. W wyniku rebrandingu agencja zmieniła identyfikację
wizualną oraz wprowadziła nowe marki biznesowe. Firma, obchodząca w tym
roku 18 urodziny, zanotowała jednocześnie trzeci raz z rzędu wzrost
przychodów z poziomu 3,6 mln zł w roku 2015 do 4,9 mln zł w roku 2016. Na
poziomie income fee, agencja wypracowała 2,4 mln zł, co stanowi wzrost o
prawie 15% w stosunku do roku poprzedniego.
Dobre wyniki ITBC Communication to efekt pozyskania nowych klientów oraz
przyjętej i konsekwentnie realizowanej strategii. W 2016 roku agencja zaczęła
rozwijać w ramach swoich struktur nowe działy, dzięki czemu realizuje większe i
bardziej złożone projekty komunikacyjne.
Ostatnie lata pokazują, że przyjęliśmy właściwą strategię rozwoju. Od 18 lat
specjalizujemy się w działaniach Public Relations, ale też cały czas wzbogacamy
naszą ofertę z myślą o szybko zmieniającym się rynku i potrzebach klientów. Stąd
decyzja o wyodrębnieniu w ramach naszej struktury 4 nowych marek: ITBC Public
Relations, ITBC Corporate, ITBC Digital oraz ITBC Events. Taka struktura daje nam
większe możliwości działania i dzięki temu możemy efektywniej wspierać rozwój
biznesu naszych klientów. Tym bardziej, że jesteśmy przekonani o wyższości
specjalizacji w poszczególnych obszarach komunikacyjnych. Wierzę, że będzie to dla
nas kolejny impuls do dalszego dynamicznego rozwoju – powiedział Jacek
Jakubczyk, Prezes ITBC Communication.
Nowa identyfikacja wizualna ITBC Communication porządkuje szeroki zakres usług
świadczonych przez poszczególne działy biznesowe.
Nowe logo składa się z sygnetu (symbolu), logotypu (liter ITBC) i nazwy
uzupełniającej. Logotyp jest zbudowany z jednobarwnych linii o stałej grubości i
prostej geometrii. Dzięki temu jest wyjątkowo czytelny i spójny, niezależnie od
medium, rozmiaru i zastosowania. Linie przeplatają się między poszczególnymi
literami logotypu w bezpośrednim odniesieniu do zintegrowanej komunikacji, która
jest silną stroną ITBC Communication.
Oprócz głównego logo, na potrzeby działalności firmy, powstała cała rodzina znaków
graficznych na jego bazie. Każdy z czterech podstawowych działów agencji (Public
Relations, Corporate, Digital i Events) otrzymał własne logo oraz paletę
kolorystyczną, które zostały dopasowane do charakteru ich działalności.
Kolorystka nowego logo utrzymuje świeżą, błękitną paletę dotychczasowej
identyfikacji, ale upraszcza ją do jednego, rozpoznawalnego koloru.
Ostatnim elementem nowej identyfikacji jest typografia oparta na geometrycznych,
czystych i elastycznych krojach. Oba kroje pisma wyróżniają się wysoką
czytelnością, bezszeryfową prostotą i widocznym porządkiem geometrycznym, który
doskonale uzupełnia wygląd nowego logotypu firmy.
Agencja ITBC Communication zatrudnia obecnie ponad 20 specjalistów,
obsługujących jednocześnie 30 klientów z różnych branż. Świadczy usługi w zakresie
public relations, komunikacji korporacyjnej, relacji inwestorskich, a także realizuje
różnego rodzaju eventy oraz projekty z zakresu digital i social media. Spółka w
ramach procesu rebrandingu uruchomiła także nową stronę www: http://www.itbc.pl
O ITBC COMMUNICATION
ITBC Communication jest agencją komunikacji marketingowej, działającą na rynku od 1999 roku.
Firma posiada bogate doświadczenie w zakresie public relations, komunikacji korporacyjnej, relacji
inwestorskich, organizacji eventów oraz działań digital. Agencja skupia się na gruntownym poznaniu
swoich klientów i ich środowiska biznesowego, dzięki czemu jest ceniona za rzetelność oraz
merytoryczne przygotowanie konsultantów. Obecnie zatrudnia ponad 20 specjalistów oraz realizuje
kampanie komunikacyjne dla kilkudziesięciu firm z różnych branż. Więcej informacji: http://www.itbc.pl