ITBC Communication przedłużyła umowę i rozszerzyła zakres współpracy z firmą
Plantronics (będącą w trakcie zmiany nazwy na Poly i stanowiącą połączenie firm
Plantronics i Polycom), zajmującą się produkcją i sprzedażą rozwiązań
komunikacyjnych audio i wideo.
Do zadań agencji należą: doradztwo wizerunkowe, bieżące działania komunikacyjne, w tym
relacje z mediami, aranżowanie promocji produktów i testów, obsługa biura prasowego oraz
projektów komercyjnych. Nowa umowa obowiązuje od kwietnia br., a klient zdecydował się
na przedłużenie współpracy z agencją w wyniku przetargu.
W ostatnim czasie kompleksową obsługę PR powierzył też agencji Checkpoint Systems,
dostawca zintegrowanych rozwiązań dla handlu detalicznego. ITBC Communication
odpowiada za relacje medialne oraz wsparcie komunikacji w wybranych kanałach social
media marki. Agencja pozyskała klienta w wyniku przetargu. Kontrakt obowiązuje od
początku 2019 roku.
– Od 20 lat specjalizujemy się w obsłudze firm z sektora nowych technologii. Znamy rynek
i jego potrzeby, co pozwala nam efektywnie wspierać rozwój biznesu naszych klientów oraz
przekonuje kolejne firmy do powierzenia nam dbałości o ich wizerunek. To oczywiście
cieszy, ale jest też silnym impulsem do dalszej intensywnej pracy – mówi Beata
Lewandowska, Dyrektor Zarządzająca w ITBC Communication. – Cały czas
wzbogacamy naszą ofertę o nowe usługi z myślą o szybko zmieniającym się rynku
i potrzebach klientów, co ma kluczowe znaczenie dla powodzenia skutecznej komunikacji
marketingowej.
Obecnie w portfolio klientów ITBC Communication jest kilkanaście podmiotów z sektora
nowych technologii, obsługiwanych w ramach stałej i projektowej współpracy. Są wśród nich
m.in. międzynarodowi dostawcy innowacyjnych rozwiązań technologicznych dla biznesu,
liderzy w zakresie inteligentnego zarządzania danymi w środowiskach chmurowych,
producenci i dostawcy sprzętu elektronicznego, oprogramowania graficznego oraz do edycji
zdjęć.
O ITBC COMMUNICATION
ITBC Communication jest agencją komunikacji marketingowej, działającą na rynku od 1999 roku.
Firma posiada bogate doświadczenie w zakresie public relations, komunikacji korporacyjnej, relacji
inwestorskich, organizacji eventów oraz działań digital. Agencja skupia się na gruntownym poznaniu
swoich klientów i ich środowiska biznesowego, dzięki czemu jest ceniona za rzetelność oraz
merytoryczne przygotowanie konsultantów. Obecnie zatrudnia ponad 20 specjalistów oraz realizuje
kampanie komunikacyjne dla kilkudziesięciu firm z różnych branż. Więcej informacji: http://www.itbc.pl