Powrót

ITBC Communication dla Pierwszego Elektronicznego Sądu Polubownego Ultima Ratio

1 stycznia 1970

Ruszył pierwszy w Polsce w pełni elektroniczny sąd polubowny dla przedsiębiorców –
Ultima Ratio. Za kampanię promującą przedsięwzięcie, w tym komunikację
poszczególnych etapów jego rozwoju oraz budowanie świadomości na temat arbitrażu
odpowiada ITBC Communication.

Ultima Ratio wybrało agencję w drodze polecenia.

Pierwszy Elektroniczny Sąd Polubowny Ultima Ratio rozstrzyga spory gospodarcze między
przedsiębiorcami. Czynności procesowe odbywają się w nim wyłącznie przez internet.
Powstał dzięki wspólnej inicjatywie Stowarzyszenia Notariuszy Rzeczypospolitej oraz spółki
Causa Finita. W zamyśle twórców Ultima Ratio ma odciążyć działalność sądownictwa
tradycyjnego, które rocznie prowadzi około miliona spraw, w których stronami są firmy
i przedsiębiorstwa. Wyrok, zgodnie z regulaminem, ma być wydany w ciągu 3 tygodni, czyli
ponad 20 razy szybciej niż w sądzie tradycyjnym.

– Agencja ITBC Communication w I etapie przygotowała dla naszego e-sądu strategię
komunikacji, uwzględniającą szczegółowy harmonogram kampanii informacyjnej. Zakładała
ona m.in. mocną promocję naszego rozwiązania już na etapie budowy Ultima Ratio
i bazowała głównie na kampanii edukacyjnej sądownictwa polubownego, które w Polsce
dotąd nie było zbyt popularne. W II etapie ITBC odpowiada już za promocję premiery sądu
i dalszych efektów jego działania. Jestem przekonany, że Ultima Ratio odciąży sądownictwo
powszechne i przyniesie wymierne korzyści firmom – komentuje Robert Szczepanek,
założyciel Ultima Ratio.


–  Ultima Ratio to rozwiązanie, na które czekało wielu polskich przedsiębiorców. Dzięki niemu
firmy oszczędzą miliony złotych na prowadzeniu spornych spraw z kontrahentami. Cieszę
się, że możemy wspierać twórców e-arbitrażu w starcie tego innowacyjnego projektu.
Wierzę, że prowadzona przez nas kampania informacyjna w sposób skuteczny przybliży
polskim przedsiębiorcom zalety Ultima Ratio – mówi Michał Michalski, dyrektor działu
komunikacji korporacyjnej w ITBC Communication.


ITBC Communication realizuje działania z zakresu komunikacji marketingowej dla instytucji
zarówno w ramach stałej, jak i projektowej współpracy. Obecnie prowadzi m.in. kampanię
informacyjną na rzecz Izby Zarządzających Funduszami i Aktywami związaną z promocją
wyników badania społecznego „Życie na emeryturze – wyobrażenia i postawy Polaków”.

O ITBC COMMUNICATION
ITBC Communication jest agencją komunikacji marketingowej, działającą na rynku od 1999 roku.
Firma posiada bogate doświadczenie w zakresie public relations, komunikacji korporacyjnej, relacji
inwestorskich, organizacji eventów oraz działań digital. Agencja skupia się na gruntownym poznaniu
swoich klientów i ich środowiska biznesowego, dzięki czemu jest ceniona za rzetelność oraz
merytoryczne przygotowanie konsultantów. Obecnie zatrudnia ponad 20 specjalistów oraz realizuje
kampanie komunikacyjne dla kilkudziesięciu firm z różnych branż. Więcej informacji: http://www.itbc.pl