Barbora – nowy gracz na polskim rynku e-grocery i największy, internetowy sklep
spożywczy w krajach bałtyckich – współpracuje w zakresie PR z ITBC Communication.
ITBC Communication realizuje dla Barbory działania z zakresu PR korporacyjnego
i produktowego. Do zadań agencji należy doradztwo strategiczne, bieżące działania
komunikacyjne i wizerunkowe, w tym relacje z mediami, obsługa biura prasowego oraz
projektów komercyjnych, a także współpraca z ekspertami zewnętrznymi.
Barbora jest pierwszym wyborem wśród sklepów spożywczych online w krajach bałtyckich.
Od stycznia 2021 roku, pod adresem www.barbora.pl , prowadzi działalność również
w Polsce. Pierwszym miastem, objętym usługą, jest Warszawa. Oprócz wysokiej jakości
obsługi, Barbora oferuje polskim konsumentom świeże i lokalne produkty w konkurencyjnych
cenach. Dostawa zakupów jest bezpłatna. Spółka należy do Grupy Maxima, która jest
właścicielem sklepów Stokrotka.
Za obsługę nowego klienta odpowiada dział retail agencji.
O ITBC COMMUNICATION
ITBC Communication jest agencją komunikacji marketingowej, działającą na rynku od 1999 roku.
Firma posiada bogate doświadczenie w zakresie public relations, komunikacji korporacyjnej, relacji
inwestorskich, organizacji eventów oraz działań digital. Agencja skupia się na gruntownym poznaniu
swoich klientów i ich środowiska biznesowego, dzięki czemu jest ceniona za rzetelność oraz
merytoryczne przygotowanie konsultantów. Obecnie zatrudnia ponad 20 specjalistów oraz realizuje
kampanie komunikacyjne dla kilkudziesięciu firm z różnych branż. Więcej informacji: http://www.itbc.pl