Wyniki badania SW Research na zlecenie ITBC Communication Ostatnie 25 lat przyniosło rewolucyjne zmiany w komunikacji, głównie za sprawą dynamicznego...
Czytaj więcejBiznes i sport, mimo że są na pierwszy rzut oka różne, mają więcej wspólnego, niż mogłoby się wydawać. Weźmy na...
Czytaj więcejSztuczna inteligencja (AI) cieszy się rosnącą popularnością – tylko w 2023 r. ta fraza ukazała się blisko 900 tys. razy...
Czytaj więcejJeden z największych w Polsce dealerów złota inwestycyjnego i innych metali szlachetnych powierzył agencji ITBC Communication nowe działania, wspierające budowanie rozpoznawalności...
Czytaj więcejPolska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości rozstrzygnęła przetarg na koordynację uczestnictwa w wydarzeniach gospodarczych na terenie Polski. Do współpracy wybrano agencję ITBC...
Czytaj więcejWojna w Ukrainie, wysoka inflacja, przerwane łańcuchy dostaw, rosnące koszty prowadzenia działalności czy brak dostępu do taniego finansowania umożliwiającego rozwój...
Czytaj więcejAgencja ITBC Communication rozpoczęła współpracę z Beauty Hall w Elektrowni Powiśle. Do zadań ITBC należy prowadzenie kanałów social media marki...
Czytaj więcejJeśli sięgnąć po wyniki najnowszych badań takich jak „State of Marketing” czy „Stateof Connected Consumer” wyraźnie widać, że oczekiwania konsumentów...
Czytaj więcejNa początku pandemii wszystkie organizacje, które tylko mogły sobie na to pozwolić, zdecydowały się na wdrożenie pracy w modelu zdalnym....
Czytaj więcejITBC Communication rozpoczyna współpracę z firmą Akomex, czołowym producentem opakowań kartonowych. Agencja zadba o komunikację zewnętrzną oraz wewnętrzną spółki. Zakres...
Czytaj więcejZ początkiem lutego br. Beata Lewandowska objęła stanowisko prezesa zarządu wITBC Communication, przejmując funkcję po Jacku Jakubczyku, założycielu oraz dotychczasowym...
Czytaj więcejMedallia – firma specjalizująca się w dostarczaniu rozwiązań, pomagającychw usprawnianiu doświadczeń klientów – wybrała ITBC Communication do współpracy w zakresie...
Czytaj więcejBarbora – nowy gracz na polskim rynku e-grocery i największy, internetowy sklep spożywczy w krajach bałtyckich – współpracuje w zakresie...
Czytaj więcejTUZ Ubezpieczenia powierzyła ITBC Communication obsługę kanałów social media, zarządzanie kampaniami digital oraz doradztwo w zakresie komunikacji online. Marka wybrała...
Czytaj więcejKlinika La Perla powierzyła ITBC Communication obsługę kanałów social media, zarządzanie kampaniami digital oraz doradztwo w zakresie komunikacji online. Marka...
Czytaj więcejITBC Communication rozpoczęła współpracę z Mennicą Skarbową, jednym z największych w Polsce dealerów złota inwestycyjnego i innych metali szlachetnych. Spółka będzie...
Czytaj więcejITBC Communication przedłużyła umowę i rozszerzyła zakres współpracy z firmą Plantronics (będącą w trakcie zmiany nazwy na Poly i stanowiącą...
Czytaj więcejRuszył pierwszy w Polsce w pełni elektroniczny sąd polubowny dla przedsiębiorców – Ultima Ratio. Za kampanię promującą przedsięwzięcie, w tym...
Czytaj więcejITBC Communication w partnerstwie z Polską Radą Centrów Handlowych przygotowało bezpłatny ebook „Komunikacja kryzysowa dla centrów handlowych”. Publikacja w prosty...
Czytaj więcejDoskonale wiemy, że organizacja profesjonalnego eventu wiąże się z masą obowiązków i zadań. Przedstawiamy poradnik „Miejsce ma znaczenie” przygotowany przez...
Czytaj więcejPolska Rada Centrów Handlowych, największa w Polsce organizacja skupiająca firmy związane z branżą centrów oraz ulic handlowych, rozpoczęła stałą współpracę...
Czytaj więcejO tym, jak zarządzać turkusową organizacją rozmawiali menadżerowie i przedsiębiorcy w trakcie ostatniego „Śniadania Zdobywców” organizowanego przez ITBC Communication. 5...
Czytaj więcejRok 2017 to czas nowych wyzwań w ITBC Communication. W wyniku rebrandingu agencja zmieniła identyfikację wizualną oraz wprowadziła nowe marki...
Czytaj więcej