Powrót

ITBC Communication wygrała przetarg na koordynację uczestnictwa PARP

1 stycznia 1970

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości rozstrzygnęła przetarg na koordynację
uczestnictwa w wydarzeniach gospodarczych na terenie Polski. Do współpracy
wybrano agencję ITBC Communication, specjalizującą się w eventach, działaniach PR,
social media i digital.

Dział eventowy agencji ITBC zajmie się koordynacją uczestnictwa PARP w aż 100
wydarzeniach gospodarczych na terenie całej Polski lub do wyczerpania przewidzianego
budżetu. Eventy, w których weźmie udział Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości,
kierowane są do przedsiębiorców z sektora MŚP oraz startupów, takie jak m.in. Infoshare,
Forum G2, czy Dobra Firma. Zakres działań obejmuje promocję wizerunkową PARP oraz
koordynację wszystkich działań związanych z udziałem organizacji w wybranych
wydarzeniach – od podpisania umów z organizatorami i podwykonawcami, przygotowanie
stoiska czy zapewnienie materiałów promocyjnych takich jak: animacje, filmy oraz ulotki i
broszury.


„Cieszymy się z możliwości współpracy z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości, której
celem jest realizacja programów rozwoju gospodarki, wspierających firmy z sektora MŚP.
Koordynacja działań eventowych organizacji z taką misją oraz silną pozycją na rynku to
duże, ale i ekscytujące wyzwanie. Jesteśmy przekonani, że ta współpraca przyniesie szereg
wielowymiarowych korzyści” – komentuje Beata Lewandowska, prezes zarządu ITBC
Communication.


Po stronie agencji za współpracę z PARP odpowiada dział ITBC Events na czele z Magdą
Maruszak, Senior Event & Creative Manager.


Umowę ramową podpisano w marcu 2023 roku, a agencja zobowiązała się do koordynacji
uczestnictwa PARP w 100 wydarzeniach lub do wyczerpania przewidzianego budżetu.
Wartość zamówienia wynosi 2 000 000 zł brutto.

O ITBC COMMUNICATION
ITBC Communication jest agencją komunikacji marketingowej, działającą na rynku od 1999 roku.
Firma posiada bogate doświadczenie w zakresie public relations, komunikacji korporacyjnej, relacji
inwestorskich, organizacji eventów oraz działań digital. Agencja skupia się na gruntownym poznaniu
swoich klientów i ich środowiska biznesowego, dzięki czemu jest ceniona za rzetelność oraz
merytoryczne przygotowanie konsultantów. Obecnie zatrudnia ponad 20 specjalistów oraz realizuje
kampanie komunikacyjne dla kilkudziesięciu firm z różnych branż. Więcej informacji: http://www.itbc.pl